Bivši Dinamov Japanac još ne misli stati. S 57 godina aktivno igra, a sada ima novi klub

Miuru je nogometna karijera odvela na četiri različita kontinenta

FOOTBALL - Académico de Viseu 2 vs Oliveirense 2, round 22 match of portuguese Liga 2, 2023 2024. Fontelo Stadium, in Viseu, Portugal. Sunday, 2024/02/18. Kazu Miura 11 Oliveirense. VISEU VISEU PORTUGAL ESTÁDIO DO FONTELO Copyright: xGILxPERESx
FOTO: IMAGO/Gil Peres/Guliver image

Kazuyoshi Miura, 57-godišnji Japanac, još uvijek ne staje s nogometnom karijerom. Ovaj uvjerljivo najstariji nogometaš na svijetu ima novi klub, a radi se o japanskom četveroligašu imena Atletico Suzuka. To je Miuri osamnaesti klub u karijeri, a nevjerojatno zvuči da je nastupao na četiri različita kontinenta. Igrao je u Južnoj Americi, Aziji, Europi i Australiji.

Ono po čemu ga svakako pamte nogometni entuzijasti iz Hrvatske njegova je epizoda u Dinamu. Upravo je u Zagrebu Miura osvojio svoj jedini europski trofej. Iako se pojavio u svega 12 utakmica, osvojio je titulu u HNL-u 1999. godine. Ipak, Dinamo je jedan od rijetkih klubova u kojima japanski napadač nije uspio postići pogodak.

Miura je legenda japanske reprezentacije

Daleko najveći trag ostavio je u japanskoj Yokohami za koju je ukupno nastupio 298 puta i zabio 27 pogodaka. Za Tokyo Verdy je zabijao 110 puta u 187 nastupa, a pojavio se čak i u Serie A. U najvišem talijanskom rangu nastupio je 21 put kao igrač Genoe i zabio jedan gol. Od 1990. do 2000. godine nosio je dres japanske reprezentacije za koju je nastupio 55 puta i zabio nestvarna 42 pogotka.

Svestrani Miura je u šest navrata nastupao i za japansku futsal reprezentaciju, no s obzirom na bogatu karijeru koju je imao, to nije najnevjerojatnija stvar u njegovom životopisu. Iako drži titulu najstarijeg igrača koji je ikad zaigrao u profesionalnoj nogometnoj utakmici, izgleda da još ne misli stati.

Vrijedi napomenuti da nisu svi jednoglasni u svom divljenju prema Miuri. Njegova je minutaža posljednjih nekoliko godina očekivano mizerna i klubovi ga uglavnom koriste kao marketinšku maskotu. Navijači su toga često revoltirani njegovim dovođenjem jer ono uglavnom nema sportsku narav, već služi dobivanju publiciteta. Bez obzira na motive njegove kasne karijere, impresivan životopis mu nitko ne može osporiti.