Mirisna njega

Kupnjom ovih šarenih proizvoda možete učiniti dobro djelo i pomoći djeci

Melem je pripremio novo ruho za svoju najprodavaniju kolekciju

FOTO: Melem

Poznati proizvodi iz Melemove kolekcija Dragocjena ulja dobili su šareno, razigrano ruho. Naime, oslikala su ga djeca Melem tima sa željom da njihovi veseli crteži donesu nježnost, radost i sreću mališanima kojima je pomoć najpotrebnija. Riječ je o ekskluzivnoj kolekciji za dm prodavaonice od čije će se prodaje pet posto prihoda putem Zaklade “Budi Melem” u cijelosti donirati humanitarnoj Udruzi “RTL pomaže djeci”.

Tim je povodom Melem pripremio novo ruho za svoju najprodavaniju kolekciju Dragocjena ulja. Ambalaža je ilustrirana veselim crtežima koje su naslikala djeca Melem tima, a ova kolekcija nosi i simbolično ime “Budi Melem”.

Donosi mirisnu nježnost

Melem

Sunce, cvijet, oblak, duga, bubamara i srce donose sreću i dio su veselog, bezbrižnog djetinjstva mališana Melem tima, a njihova je želja da sva djeca budu bezbrižna, osjete ljubav i brigu. Melem svakodnevno donosi mirisnu nježnost, ali i moćnu zaštitu, sigurnost koži. Spojivši iskrene osjećaje i iskrenu učinkovitost Melem kozmetike, dobili smo prekrasnu priču koja donosi dobrobit onima kojima je pomoć najpotrebnija – najmlađima.

Melem

“Posegnite za omiljenim Melemom za tuširanje ili balzamom za usne, neka vas razvesele crteži naših najmlađih, uživajte u najnježnijim Melem proizvodima i pritom se osjećajte dobro jer činite dobro djelo, pomažete djeci”, apelirala je Anamari Halilović, brend menadžerica Melema i upraviteljica Zaklade “Budi Melem.

Požurite po ove proizvode

Melem

Pritom je istaknula da je želja da ovaj projekt pokrene zajednicu te da Melem, sinonim u kozmetici za kvalitetnu, domaću njegu, bude ujedno sinonim za dobra djela i brigu za zajednicu i ljude s kojima živimo. “Želja nam je da ovaj projekt traje i da se svi prepoznamo u dvije riječi – Budi Melem”, kazala je.

Melem

Udruga “RTL pomaže djeci”, koja već 18 godina transparentno podupire projekte neprofitnih organizacija koje se bave djecom diljem Republike Hrvatske, pokazala se kao idealan partner ovog projekta. Uz bezrezervnu podršku dm-a, “Budi Melem” kolekcija će se prodavati od lipnja u svim prodavaonicama dm-a. Sva prikupljena sredstva će se putem Zaklade “Budi Melem” donirati Udruzi “RTL pomaže djeci” u listopadu, za pomoć radu i realizaciji projekata Udruge. Stoga, potražite omiljene Melem proizvode u šarenoj ambalaži i učinite dobro djelo.


Sadržaj je nastao u suradnji s Melemom.