Viralna kampanja

Nicola Coughlan kao najnovije lice Skimsa (opet) pokrenula online raspravu o body positivityju

Izgleda da Kim K. zna što radi

FOTO: @skims

I dok mi još uvijek ne možemo prestati razmišljati o trećoj sezoni Bridgertona koju smo upravo odgledali na Netflixu, Kim Kardashian koristi ovaj trenutak kolektivne opsesije za promociju svog brenda Skims. Nije tajna da ovaj brend, koji je na globalnom tržištu popularizirao shapewear, nerijetko za svoje kampanje uzima jako poznata i aktualna lica.

Sabrina Carpenter, Kate Moss, Megan Fox, SZA te Simona Tabasco i Beatrice Grannò iz White Lotusa samo su neka od imena koja su za Skims stala pred objektiv, a sigurno se sjećate i one kampanje u kojoj je povodom ovogodišnjeg Valentinova briljirala Lana Del Rey. Nije tajna da je Kim velika obožavateljica Bridgertona pa ne čudi da je sada, nakon “svoje” sezone najnovije zaštitno lice brenda postala i glumica Nicola Coughlan.

Tek predstavljeni vizuali donose romantičnu priču u skladu s estetikom popularne serije pa tako možemo vidjeti poznatu glumicu na fotografijama koje djeluju kao – ulje na platnu. Pastelne boje, cvijeće, pa čak i glazba u kratkom videu daju do znanja da je ova kampanja tematski usklađena s Bridgertonom, a obožavatelji brenda i serije uglavnom su oduševljeni.

Osim radi marketinškog tajminga, ova je kampanja idejno dobar match i zbog opće poruke koju šalje. Naime, Nicola već neko vrijeme u javnosti progovara o štetnosti online komentara kada je u pitanju njen izgled, a ta je tema sada ponovno postala jako aktualna s obzirom na njene najnovije scene bez odjeće u Bridgertonu.

One su, prenosi Variety, bila njena ideja i odluka, a pružile su joj priliku da preuzme vodstvo, snagu i dominaciju u javnom razgovoru o njenom tijelu. Ipak, body positivity je u slučaju najnovije Skims kampanje već postao upitan jer su, očekivano, krenuli komentari o retuširanju fotografija. Procjenu o tome jesu li u ovoj priči problematičniji komentari ili potencijalno retuširanje ipak ćemo, za kraj, ostaviti vama.