FOTO: Marko Miščević

Ovi brat i sestra iz Hrvatske stoje iza beauty brenda koji koriste svi od Kylie Jenner do Lily James

Razgovarali smo s Mattom i Kristinom Orlić, osnivačima sve popularnijeg brenda Qure Skincare koji uporište pronalazi u - znanosti

S1 intervju

Ovi brat i sestra iz Hrvatske stoje iza beauty brenda koji koriste svi od Kylie Jenner do Lily James

Razgovarali smo s Mattom i Kristinom Orlić, osnivačima sve popularnijeg brenda Qure Skincare koji uporište pronalazi u - znanosti

FOTO: Marko Miščević

Lako je moguće da za beauty brend Qure Skincare nikad niste čuli. Nisam, iskreno, ni ja, iako sam urednica velikog lifestyle portala kojem je područje ljepote jedno od primarnih. No, to nije slučajno. Neovisno o tome što je američki Vogue njihovu LED masku uvrstio u 14 najboljih uopće i što su je zvijezde poput Lily James i Camille Morrone koristile kako bi svoju kožu pripremile za Met Galu, o brendu nisam znala ništa – a posebice da iza njega stoje Hrvati, brat i sestra Matt i Kristina Orlić. Odrasli su u Australiji i tek su se nedavno vratili u Hrvatsku, no ona nije njihovo primarno tržište. S druge strane, SAD jest, a o tome koliko je ta odluka bila dobro promišljena, svjedoče primjeri ultra popularnih osoba koje nastavljaju birati njihove proizvode. Posljednja u nizu? Beauty mogul Kylie Jenner, o čemu je pisao i magazin US Weekly.

Poduzetni od rane mladosti

Uz spomenute LED maske, Qure Skincare nudi još nekoliko uređaja i proizvoda za njegu kože; osobno me jako zanima isprobati njihov Micro-Infusion System za kućni microneedling. A najviše od svega me zanimalo čuti pozadinu priče o uspjehu. Posve očekivano, brat i sestra Orlić prilično su zaposleni. Nakon tjedana dogovaranja i usklađivanja rasporeda, uspjeli smo se naći i razgovarati o rastu njihove tvrtke. A kad su mi krenuli pričati čime su sve bavili i kako je izgledao njihov profesionalni put, sve mi je skupa postajalo mnogo jasnije. Uspjeh “preko noći”, uvjerila sam se po tko zna koji put, obično traje nekoliko godina.

Matt je svoj iskorak u poslovni svijet napravio već u dobi od 17 godina. Od tada je, kaže mi, pokrenuo 25 različitih brendova/tvrtki u četiri različite kategorije. Radio je s nekim od najvećih svjetskih brendova, poput Under Armour, Umbro, Manchester United, Liverpool i Angry Birds. Kristina je, s druge strane, počela raditi kao trener za proizvode i njegu lica kod njemačkog distributera proizvoda za njegu kože u Sydneyju, gdje je stekla iskustvo u rješavanju problema s kožom i optimizaciji prodaje kroz tretmane lica i prodaju proizvoda. “Kasnije sam napredovala do voditelja operacija i generalne direktorice (CEO) brenda za električne proizvode, što mi je donijelo duboko razumijevanje vođenja poslovanja. Prelaskom u marketing, postala sam generalna direktorica digitalne marketinške agencije za rast DTC brendova”, pojašnjava Kristina.

Sve je krenulo s ciljem ispunjenja vlastitih potreba

Qure priča započela je Kristininom strašću za njegu kože, koja je proizašla iz njezine potrebe za rješavanjem vlastitih problema s kožom. Redovito je Mattu iz Australije slala nove proizvode, popraćene rukom pisanim uputama o njihovoj upotrebi. Kontinuirano je otkrivala nove sastojke, inovativne metode i razvijala skincare rutine. Tijekom jednog posjeta Hrvatskoj, Kristina je primijetila kako Mattova koža izgleda znatno bolje pa je pitala koristi li njezine proizvode. Priznao je da nije bio dosljedan u njihovoj upotrebi, ali je umjesto toga pokazao veliki LED panel od dva metra kao tajnu svoje sjajne kože. Kristina je, pričaju mi, izrazila želju za takvim uređajem, ali cijena od 5000 dolara bila je izvan njezinih mogućnosti.

Razgovaramo o rastućem globalnom trendu popularnosti LED maski, koje su još do prošlog desetljeća bile relativno nepoznate, a danas ih koristi svaki skincare entuzijast koji drži do sebe. “Porast interesa za beauty uređaje poput LED maski dolazi iz potrebe za brzim i učinkovitim rješenjima, mnogi ljudi nemaju luksuz vremena ili novca za redovite posjete klinikama. Stoga at-home tretmani postaju sve popularniji jer omogućuju profesionalne rezultate u udobnosti vlastitog doma”, tvrdi Matt.

Hrvatska, nastavlja, prati globalne trendove u njezi kože, ali treba uzeti u obzir da je hrvatsko tržište relativno malo i postoje određene kulturne i sociološke razlike. “Iako nismo ulagali u oglašavanje u Hrvatskoj, postigli smo uspjeh kroz organsku prodaju, što pokazuje da postoji interes i povjerenje u naš proizvod”, zaključuje. A kad je riječ o pozicioniranju na tržištu, Kristina mi kaže da se Qure Skincare ističe po tome što se svi njihovi proizvodi temelje na znanosti. Razvijaju ih, objašnjava, kako bi bili jednostavni za upotrebu, a da pritom ne žrtvuju učinkovitost. Obično je, dodaje, potrebno više od dvije godine da se dođe do konačnog proizvoda, od početne ideje, istraživanja, pronalaska najboljeg rješenja do opsežnog testiranja. Koliko su iteracija na tom putu prošli, slažu se, ne znaju ni sami.

Ključ uspjeha je – kvalitetan proizvod

Osvrću se i na svoju odluku da se vrate u Hrvatsku i upravo Zagreb odaberu kao svoju bazu. “Naši korijeni su hrvatski pa, iako smo rođeni i odrasli u Australiji, željeli smo se vratiti u Hrvatsku i ovdje graditi svoju poslovnu priču. Oformili smo izvrstan tim stručnjaka u našem uredu u Zagrebu i želimo ga dalje razvijati i širiti. Ponosni smo na to što možemo kombinirati našu globalnu ekspertizu s lokalnim stručnjacima, stvarajući proizvode koji zadovoljavaju najviše standarde kvalitete”, poručuje Kristina.

Na moje pitanje o tome kako je došlo do suradnje s tako velikim svjetskim imenima, Matt mi daje odgovor koji nije bombastičan, kako bi neki možda očekivali. Kaže da je, naprosto, ključ u tome da imate doista kvalitetan proizvod. “Znali smo da će stvaranje izvrsnog proizvoda prirodno privući pažnju slavnih osoba koje žele povezati svoj brend s vrhunskim proizvodima. Iako nas je iznenadilo kada smo vidjeli naslove da Kylie Jenner koristi našu LED masku, to nije bilo potpuno neočekivano”, kaže.

Prvo žele postati bolji, a tek onda veći

Ivan Pol, slavni kozmetičar koji njeguje neka od najljepših lica svijeta, uključujući Salmu Hayek, Kim Kardashian i Anu de Armas, kažu mi, koristi njihove proizvode kao dio rutine za pripremu kože, posebno za velike događaje poput Met Gale. Kad je riječ o marketingu općenito, odlučili su ne ulagati velike iznose u tradicionalne oblike. Umjesto toga, fokusirali su se na izgradnju snažnih odnosa s ključnim influencerima i profesionalcima u industriji, kao i na pružanje vrhunske korisničke podrške. “Vjerujemo da će zadovoljni korisnici i prirodna preporuka biti najjači alati za rast našeg brenda”, zaključuje Matt.

Oprezni su i promišljeni i kad govore o planovima za budućnost. Kad sam ih pitala za potencijalne nove proizvode, Kristina mi je odgovorila da im je prvo u cilju da postanu bolji, a tek onda veći. “Imamo duboko razrađen plan novih proizvoda s inovativnim rješenjima u više kategorija, temeljenih na Qure procesu koji smo razvili. Novi proizvodi su još napredniji od našeg trenutnog asortimana, a u ovoj fazi smo prijavili više patenata”, otkriva. Aktivno, dodaje, slušaju povratne informacije svojih kupaca i rade na dodatnom poboljšanju Micro-Infusion Systema i Q-urify filtera za vodu. Do kraja godine planiraju predstaviti nekoliko novih proizvoda, no detalje još nisu spremni otkriti. Njihovu priču planiramo, u svakom slučaju, nastaviti pratiti.