Beauty vijest

Bella Hadid lansirala je svoju liniju parfema i naišla na gomilu komentara da ih lažno reklamira

Još jedan celebrity beauty brend

FOTO: @bellahadid

Novi dan donio nam je još jedan novi celebrity beauty brend koji nitko nije tražio. Nakon što smo nedavno pisali o brendu Wyn Beauty koji je pokrenula bivša tenisačica Serena Williams, sad je, nakon mjeseci najave, službeno lansirana i Orebella. Radi se o brendu parfema iza kojeg stoji supermodel Bella Hadid, a koji je službeno opisala kao prvi parfem na svijetu krojen prema potrebama (osjetljive) kože kakva je i njezina, bez štetnih sastojaka poput alkohola.

Njegova je formula, stoji na službenom Instagram profilu brenda, ojačana esencijalnim uljima, a proizvod se koristi tako da se prije upotrebe protrese kako bi se aktivirala njegova dvofazna formula. Drugim riječima, tekućina i ulja djeluju skupa, dok potonje osigurava dugotrajnost mirisa, istovremeno njegujući kožu.

No, u opisu video intervjua koji je povodom predstavljanja parfema dala za američki Vogue, rečeno je kako se radi o prvim parfemima ikad formuliranim na bazi ulja. Kroz samo nekoliko sekunda internet pretraživanja uvidjet ćete da je ta tvrdnja daleko od istine, što brojni kritičari nisu propustili spomenuti, a na stotine njih poziva na bojkot kupovine zbog njezinog glasnog kritiziranja izraelskih napada na Gazu (njezin je otac, Mohamed Hadid, porijeklom Palestinac).

Prva kolekcija sastoji se od tri parfema redom inspiriranih njezinom životom; Window2Soul (spoj ruže i jasmina), Blooming Fire (miris tropskog cvijeća) i Salted Muse (osvježavajuće morske note). Od sutra, 2. svibnja, moći će se kupiti putem službenog webshopa, i to u veličinama od 10, 50 i 100 mililitara.