Mobilna mreža Hrvatskog Telekoma najbolja u Hrvatskoj – potvrdilo neovisno mjerenje HAKOMa

03.06.2019., Zagreb - U Business Showroom-u  HT-a u Radnickoj 21, odrzano je predstavljanje donacijskog programa 2019/2020 u partnerstvu s Institutom za razvoj i inovativnost mladih. Nova zgrada HT-a.rPhoto: Davor Puklavec/PIXSELL
FOTO: Davor Puklavec/PIXSELL

Mobilna mreža Hrvatskog Telekoma je ponovno prepoznata kao najbolja u Hrvatskoj. Potvrđuju to rezultati neovisnog mjerenja kvalitete mobilnih mreža u Hrvatskoj koje je organizirala Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), a prema kojima je mreža HT-a ostvarila najbolje rezultate u svim kategorijama.

Mreža Hrvatskog Telekoma je na pokazala najbolje performanse usluga glasovnog i podatkovnog prometa, u gradovima, malim gradovima, cestama i autocestama i to sa značajnom razlikom u odnosu na konkurenciju.

S ukupno osvojenih 888,2 bodova Hrvatski Telekom je ostvario najbolji ukupni rezultat, s 64 boda više od drugog telekoma te 99,5 bodova više od trećeg telekoma. U govornoj usluzi HT je ostvario 17,2 bodova više od drugog i 40,2 bodova više od trećeg telekoma, a u podatkovnom prometu čak 46,8 bodova više od drugog i 59,3 bodova više od trećeg telekoma.

Hrvatski Telekom je također ostvario i najbolje rezultate u sva četiri velika grada i to u svim parametrima, i u glasovnom i u podatkovnom prometu: u Zagrebu (HT je ostvario ukupno 920 bodova; 70,6 bodova više od drugog, 83,5 više od trećeg telekoma), u Splitu (HT ukupno 903,7 bodova, 60,2 bodova više od drugog, 79,8 više od trećeg telekoma), u Rijeci (HT ukupno 899,3 bodova; 68,9 bodova više od drugog, 103,8 više od trećeg telekoma), i u Osijeku (HT 928,8 bodova; 54,5 bodova više od drugog, 106 više od trećeg telekoma).

Mjerenjem kvalitete mobilnih mreža u Hrvatskoj bio je obuhvaćen 31 grad te približno 5000 kilometara cesta i autocesta u Hrvatskoj. Mjerenja su provedena tijekom veljače i ožujka ove godine, a provela ih je specijalizirana tvrtka Commsquare Hellas Ltd. Testiranje je provedeno na prostoru na kojemu je nastanjeno približno dva milijuna stanovnika, odnosno preko 50 posto ukupne populacije. Maksimalni broj bodova iznosio je 1.000, od toga 600 bodova za podatkovne usluge i 400 bodova za glasovne usluge. Prilikom testiranja prikupljeno je oko 3.100 uzoraka za govorne usluge te više od 2.100 uzoraka po pojedinom testnom scenariju za podatkovne usluge po svakom operatoru, a mjerenja su obavljena uz pomoć drive test sustava, odnosno mjerenjem u vožnji.

Cijelo mjerno izvješće dostupno ovdje.