HUDI organizira DigitalPub Day 2.0: Inspiracija, znanje i networking za digitalne stručnjake

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) organizira DigitalPub Day 2.0, event za stručnjake digitalne industrije

FOTO: DigitalPub Day © HUDI

HUDI, vodeće strukovno udruženje koje okuplja online medije i ostale industrije povezane s digitalnim izdavaštvom i oglašavanjem, s ponosom najavljuje drugo izdanje DigitalPub Day-a, koje će se održati 18. lipnja 2024. godine u Wespa spaces u Green Goldu. Ovaj događaj okupit će HUDI osnivače, članove i ostale vrhunske stručnjake iz digitalne industrije kako bi međusobno razmijenili znanje, iskustva i ideje.

“Digitalno izdavaštvo i online mediji su industrija koja se brzo razvija i ovakva druženja predstavljaju odličnu priliku da dijelimo međusobna iskustva. Na taj način se učinkovitije prilagođavamo konstantno mijenjajućem medijskom okruženju i bolje pristupamo svojim korisnicima” – izjavio je Ozren Kronja, izvršni direktor, HUDI.

Predavanja stručnjaka iz digitalne industrije

Ovogodišnji DigitalPub Day obilježit će predavanja renomiranih stručnjaka iz digitalne industrije, koji će svoje teme predstaviti u formi kratkih, ali izuzetno motivirajućih govora. HUDI nastavlja svoje partnerstvo s Google News Initiative. Njihova predstavnica Natalia Żaba, zadužena za promicanje znanja i vještina u centralnoj i istočnoj Europi, s dugogodišnjim iskustvom izvještavanja o organiziranom kriminalu i korupciji, podijelit će svoje spoznaje o debunkingu s okupljenom publikom.

DigitalPub Day © HUDI

Uz predavanje navedene stručnjakinje, gosti će se upoznati s radom Momentuma, austrijske agencije specijalizirane za izradu digitalnog AdEx-a s više od 15 godina iskustva, koja će predstaviti najnovije trendove u području HUDI AdEx-a.

Najava ovogodišnjeg SoMo borca

DigitalPub Day također će uključiti showcase uspješnih projekata u digitalnoj industriji u Hrvatskoj uz koje se sudionici mogu upoznati s najnovijim dostignućima i inovacijama. Program će zaključiti predstavljanje ovogodišnjeg SomoBorca, najbitnijeg događaja u svijetu digitalnih inovacija u regiji.

Zatvoreni tip ovog događaja osigurava intimnu atmosferu i mogućnost boljeg upoznavanja svim okupljenima, a time i više prilika da iz prve ruke saznaju o najnovijim trendovima i uspješnim projektima.

DigitalPub Day © HUDI

Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.

O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI webu, Facebooku, Instagramu ili LinkedInu.