S velikim ponosom objavljujemo: Telegram i HT dobili treće priznanje u godinu dana za serijal o ljudima koji su nadvladali životne prepreke
Serijal 'Svijet istih mogućnosti' nagrađen je na globalnom natjecanju Native Advertising Award
Telegramov serijal ‘Svijet istih mogućnosti’, koji je uz potporu Hrvatskog Telekoma ispričao više od 25 inspirativnih ispovijesti, sinoć je osvojio brončanu nagradu u dvije kategorije na dodjeli Native Advertising Awardsa u Copenhagenu.
U kategoriji najboljeg serijala sponzoriranih članaka te kategoriji najboljeg programa native B2C oglašavanja, ovaj je serijal proglašen među najboljima u svijetu, prema žiriju koji se sastojao od 140 industrijskih lidera u svijetu.
Svijet istih mogućnost prije godinu dana osvojio je prvu nagradu – MIXX za najbolji izdavački projekt na Danima komunikacija u Rovinju, a jesenas u Zagrebu i mali SoMoBorac za najbolju native kampanju.
Više od 1.3 milijuna pregleda
Serijal članaka prenio je nevjerojatne sudbine pojedinaca koji su radi svog etniciteta, dobi, invaliditeta, roda i inih drugih razloga imali prepreku više u svom životu, ali su je hrabro i uspješno nadvladali. Oni iz dana u dan dokazuju kako ništa ne može stati na put njihovoj volji i energiji, a danas su poduzetnici, kreatori sadržaja, inovatori, a prije svega naša inspiracija.
Dvadeset je članaka ispričalo priče naših sugrađana poput Hrvoja Katića iz Zagreba koji je od rođenja gotovo potpuno slijep, ali se nije predao i danas razvija uspješne aplikacije, i Talite Jašarevski, mlade romske umjetnice i aktivistice koju su u školi maltretirali, a danas pomaže drugim Romima da uspiju.
Najčitanija priča serijala, a na četiri dana i najčitanija priča Telegrama, bila je gotovo nevjerojatna sudbina mlade Sesvećanke Anite Markuš koja je zbog iznenadne i iznimno rijetke bolesti – meningokokne sepse, s 15 godina ostala bez obje noge. Unatoč teškom životnom putu, našu protagonisticu to nije spriječilo da upiše fakultet, zaposli se i živi život punim plućima.
Cijeli je serijal ostvario više od 1.3 milijuna pregleda i 70.000 komentara potpore na društvenim mrežama.
U konkurenciji s vodećim međunarodnim medijima
„Svijet istih mogućnosti za nas nije samo još jedan projekt ili inicijativa. Sretni smo što i Telegram dijeli naš stav te što je naša suradnja prepoznata i odlično prihvaćena, ali prvenstveno što smo skrenuli pozornost na temu različitosti“, izjavio je Igor Vukasović, direktor odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.
Telegram je u kategoriji B2C oglašavanja bio u konkurenciji s vodećom finskom medijskom grupacijom koja je odnijela zlato, te vodećim češkim news portalom. U kategoriji serijala članaka, zlato je odnijela jedna od najvećih flanderskih medijskih grupacija. Iz Hrvatske, osim Telegrama, na međunarodnom su natjecanju nagrađeni i 24sata, tportal, Večernji list te agencija C3 Croatia, a sve pobjednike 30-ak kategorija možete pronaći na linku.
Telegram je višestruko nagrađivan od strane Native Advertising Instituta za najefikasniju content kampanju, sponzorirani serijal, najbolju aktivaciju čitatelja, infografike, te native strategiju.