S velikim ponosom objavljujemo: Telegram i HT dobili treće priznanje u godinu dana za serijal o ljudima koji su nadvladali životne prepreke

Serijal 'Svijet istih mogućnosti' nagrađen je na globalnom natjecanju Native Advertising Award

FOTO: TMG Creative

Telegramov serijal ‘Svijet istih mogućnosti’, koji je uz potporu Hrvatskog Telekoma ispričao više od 25 inspirativnih ispovijesti, sinoć je osvojio brončanu nagradu u dvije kategorije na dodjeli Native Advertising Awardsa u Copenhagenu.

U kategoriji najboljeg serijala sponzoriranih članaka te kategoriji najboljeg programa native B2C oglašavanja, ovaj je serijal proglašen među najboljima u svijetu, prema žiriju koji se sastojao od 140 industrijskih lidera u svijetu.

Svijet istih mogućnost prije godinu dana osvojio je prvu nagradu – MIXX za najbolji izdavački projekt na Danima komunikacija u Rovinju, a jesenas u Zagrebu i mali SoMoBorac za najbolju native kampanju.

Više od 1.3 milijuna pregleda

Serijal članaka prenio je nevjerojatne sudbine pojedinaca koji su radi svog etniciteta, dobi, invaliditeta, roda i inih drugih razloga imali prepreku više u svom životu, ali su je hrabro i uspješno nadvladali. Oni iz dana u dan dokazuju kako ništa ne može stati na put njihovoj volji i energiji, a danas su poduzetnici, kreatori sadržaja, inovatori, a prije svega naša inspiracija.

Dvadeset je članaka ispričalo priče naših sugrađana poput Hrvoja Katića iz Zagreba koji je od rođenja gotovo potpuno slijep, ali se nije predao i danas razvija uspješne aplikacije, i Talite Jašarevski, mlade romske umjetnice i aktivistice koju su u školi maltretirali, a danas pomaže drugim Romima da uspiju.

Najčitanija priča serijala, a na četiri dana i najčitanija priča Telegrama, bila je gotovo nevjerojatna sudbina mlade Sesvećanke Anite Markuš koja je zbog iznenadne i iznimno rijetke bolesti – meningokokne sepse, s 15 godina ostala bez obje noge. Unatoč teškom životnom putu, našu protagonisticu to nije spriječilo da upiše fakultet, zaposli se i živi život punim plućima.

Cijeli je serijal ostvario više od 1.3 milijuna pregleda i 70.000 komentara potpore na društvenim mrežama.

U konkurenciji s vodećim međunarodnim medijima

„Svijet istih mogućnosti za nas nije samo još jedan projekt ili inicijativa. Sretni smo što i Telegram dijeli naš stav te što je naša suradnja prepoznata i odlično prihvaćena, ali prvenstveno što smo skrenuli pozornost na temu različitosti“, izjavio je Igor Vukasović, direktor odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

Telegram je u kategoriji B2C oglašavanja bio u konkurenciji s vodećom finskom medijskom grupacijom koja je odnijela zlato, te vodećim češkim news portalom. U kategoriji serijala članaka, zlato je odnijela jedna od najvećih flanderskih medijskih grupacija. Iz Hrvatske, osim Telegrama, na međunarodnom su natjecanju nagrađeni i 24sata, tportal, Večernji list te agencija C3 Croatia, a sve pobjednike 30-ak kategorija možete pronaći na linku.

Telegram je višestruko nagrađivan od strane Native Advertising Instituta za najefikasniju content kampanju, sponzorirani serijal, najbolju aktivaciju čitatelja, infografike, te native strategiju.