Veliki uspjeh: Hrvatski brend Moel osvanuo na stranicama britanskog Voguea
Osnivačica Mia Antunović nije skrivala oduševljenje
Domaći brend poznat po proizvodima za dom vrhunske kvalitete, Moel, doživio je veliko međunarodno priznanje za svoj rad. Naime, njihov prepoznatljivi dizajn osvanuo je i na stranicama prestižnog britanskog izdanja časopisa Vogue. Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno više od toga jer ovaj brend uz kvalitetu i luksuz donosi i održivost. Budući da su svi proizvodi od materijala koji su ekološki prihvatljivi, napravljeni su na način da dugo traju.
Osnivačica Mia Antunović izrazila je oduševljenje ovim priznanjem te istaknula nastavak rasta i razvoja brenda. “Ovo je nevjerojatan trenutak za nas i svojevrsna kulminacija krvavog rada u protekle četiri godine. Vjerujem da će ovo priznanje, osim simboličnog koraka naprijed, otvoriti vrata novim prilikama i mogućnostima za daljnji rast. Za nas je to prije svega obveza da zadržimo autentičnost i kvalitetu, ostanemo pošteni prema našim kupcima i dalje razvijamo ovu jako lijepu priču koja je krenula praktički iz ničega”, stoji u priopćenju za javnost.
Podsjetimo, Moel je krenuo kao prvi hrvatski luksuzni brend svijeća koji je pažnju prvenstveno pridavao sastavu jer koriste isključivo sojin vosak koji je biorazgradiv i iz obnovljivog izvora, te mirisna ulja bez ftalata odnosno plastifikatora koji dokazano izazivaju niz zdravstvenih problema, od onih s dišnim putevima pa do plodnosti i mnogih drugih. Danas nude bogatu ponudu koju ljubitelji dizajna i ugodnog življenja nikako ne bi trebali zaobići, a za više informacija o proizvodima, posjetite njihovu službenu web stranicu ili Instagram profil.