Lijepe vijesti

Veliki uspjeh: Hrvatski brend Moel osvanuo na stranicama britanskog Voguea

Osnivačica Mia Antunović nije skrivala oduševljenje

FOTO: @moel.official

Domaći brend poznat po proizvodima za dom vrhunske kvalitete, Moel, doživio je veliko međunarodno priznanje za svoj rad. Naime, njihov prepoznatljivi dizajn osvanuo je i na stranicama prestižnog britanskog izdanja časopisa Vogue. Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno više od toga jer ovaj brend uz kvalitetu i luksuz donosi i održivost. Budući da su svi proizvodi od materijala koji su ekološki prihvatljivi, napravljeni su na način da dugo traju.

Osnivačica Mia Antunović izrazila je oduševljenje ovim priznanjem te istaknula nastavak rasta i razvoja brenda. “Ovo je nevjerojatan trenutak za nas i svojevrsna kulminacija krvavog rada u protekle četiri godine. Vjerujem da će ovo priznanje, osim simboličnog koraka naprijed, otvoriti vrata novim prilikama i mogućnostima za daljnji rast. Za nas je to prije svega obveza da zadržimo autentičnost i kvalitetu, ostanemo pošteni prema našim kupcima i dalje razvijamo ovu jako lijepu priču koja je krenula praktički iz ničega”, stoji u priopćenju za javnost.

Podsjetimo, Moel je krenuo kao prvi hrvatski luksuzni brend svijeća koji je pažnju prvenstveno pridavao sastavu jer koriste isključivo sojin vosak koji je biorazgradiv i iz obnovljivog izvora, te mirisna ulja bez ftalata odnosno plastifikatora koji dokazano izazivaju niz zdravstvenih problema, od onih s dišnim putevima pa do plodnosti i mnogih drugih. Danas nude bogatu ponudu koju ljubitelji dizajna i ugodnog življenja nikako ne bi trebali zaobići, a za više informacija o proizvodima, posjetite njihovu službenu web stranicu ili Instagram profil.