FOTO: Marko Miščević

Bili smo na jedinstvenoj utrci u Zagrebu čiji će pobjednik sjediti rame uz rame s Maxom Verstappenom

Sjajne je to prilika za sve ljubitelje vožnje i gejminga da osvijeste da je najbolji vozač uvijek onaj koji ne pije

Bili smo na jedinstvenoj utrci u Zagrebu čiji će pobjednik sjediti rame uz rame s Maxom Verstappenom

Sjajne je to prilika za sve ljubitelje vožnje i gejminga da osvijeste da je najbolji vozač uvijek onaj koji ne pije

FOTO: Marko Miščević

Iako se u zraku nije mogao osjetiti miris benzina, spaljenih guma i užarenog asfalta, 21. kat zagrebačkog Sky Officea nedavno je podsjećao na početak Grand Prixa, kada se na trkaćoj stazi pojavi 20 ulaštenih bolida Formule 1.

Ovoga puta, umjesto McLarenova Landa Norrisa, Ferrarijeva Charlesa Leclerca ili maestralnog Maxa Verstappena i brojnih drugih trkaćih zvijezda, na pomalo drugačiju stazu izašla su čak 32 ljubitelja Formula 1.

Sjedeći u kožnatim sjedalima simulatora za vožnju Formule 1, ova je ekipa sudjelovala u poprilično zahtjevnoj virtualnoj vožnji Player 0.0. Prosjek njihovih godina rane su dvadesete, a iako se međusobno ne poznaju, svima im je zajednička jedna stvar – ljubav prema Formuli 1 i gejmanju.

‘Kad voziš, nikad nemoj piti’

Držeći u rukama kontroler, koji izgledom nalikuje klasičnom volanu, igrači su najprije u kvalifikacijama odvozili pet krugova. Računajući najbolje ukupno vrijeme vožnje, osmero najboljih sudjelovalo je i u finalnoj vožnji od 20 krugova.

Riječ je o natjecanju u okviru Heinekenove globalne kampanje “Kad voziš, nikad nemoj piti”, kojom brend skreće pozornost na važnost odgovornog sudjelovanja u prometu. Na ovaj način ujedno naglašavaju da je najbolji onaj vozač koji ne pije, osim ako pije Heineken 0.0 bezalkoholno pivo.

Kako prenijeli ovu važnu poruku, Heineken je organizirao natjecanje u dva kruga. Najprije su igrači mogli sudjelovati u igri koja simulira noćnu vožnju automobilom, uz brojne prepreke s kojima se susrećemo tijekom stvarnih vožnji.

Tada je sudjelovalo četiri tisuće ljudi, a najboljih od njih, spomenutih 32, bili su pozvani u drugi krug natjecanja gdje su okušali svoje vještine u simulatorima. “Te su simulacije danas toliko dobro napravljene da imaš osjećaj kao da si na cesti”, govori nam Neno Hadžihajdić, gejmer i YouTuber PvtMole.

Neno Hadžihajdić oduševljen je natjecanjem Marko Miščević

Vrijedne nagrade za pobjednika

Igrači moraju točno paziti kada, koliko i gdje će zakočiti u simulaciji jer sve to, kaže Neno, direktno utječe na igru. “Danas ovakve simulacije voze i pravi vozači Formule 1”, dodaje.

Ističe da se na ovakav način pridonosi odgovornosti i kroz promociju bezalkoholnog Heinekena 0.0, a sve to na zabavan način. “Gejming je cijeli moj život i Heineken se zaista potrudio, od samog početka kampanje pa sve do ovog eventa. Tu svakako moram istaknuti i velike nagrade”, dodaje Neno.

Naime, najbolji među najboljima osigurava si startnu poziciju u Globalnom finalu u kojem će se moći utrkivati s pobjednicima iz cijelog svijeta, ali i s Maxom Verstappenom, aktualnim svjetskim prvakom Formule 1.

Drugoplasirani je nagrađen putovanjem na Formula 1 Grand Prix u Monzi za dvije osobe, a trećeplasirani je dobio poklon bon u Sancta Domenici vrijedan čak 1000 eura.

Od kompanija se očekuje odgovornost

“Promoviranje odgovorne konzumacije alkohola smatramo svojom dužnosti i gledamo na to kao jedini način da se naše pivo nastavi percipirati kao odličan dodatak zabavnoj strani života”, ističe Ružica Račić Mršo, direktorica marketinga u HEINEKENU Hrvatska.

U tom kontekstu objašnjava da će nastaviti promovirati Heineken 0.0. bezalkoholno pivo za sve prigode kad konzumacija alkohola jednostavno nije primjerena. “Sva naša marketinška komunikacija sadrži ovu poruku jer nam je kao proizvođaču piva stalo da se naš proizvod promovira na pozitivan način”, dodaje.

Na ovaj način, kroz ovakav tip kampanje i natjecanja šalju direktnu poruku mlađim generacijama koje od brendova sve više očekuju visoku razinu odgovornosti. Osim toga, postaju i svojevrstan primjer svim drugim kompanijama.

‘Pamtit ću ovo cijeli život’, kaže nam pobjednik Luka Marko Miščević

Natjecatelje su bodrili obitelj i prijatelji

Igrači su bili poprilično uzbuđeni, ali i pomalo nervozni, u iščekivanju da dođe njihov red za vožnju. Većina njih stigla je ovamo u pratnji svojih navijača – obitelji i prijatelja.

Svi su oni strpljivo čekali svoj red uz dobru zabavu i bezalkoholni Heineken. U pozadini je DJ puštao hitove, a događaj su podržali i poznati influenceri koji ne kriju oduševljenje gejming svijetom.

“Ja sam gejmerica pod restrikcijama, što znači da trenutno igram samo u siječnju i tijekom ljeta jer bih inače pretjerala. Ranije sam znala igrati i po 20 sati dnevno pa se sad kontroliram”, govori nam influencerica Andrea Andrassy.

Drago joj je, kaže, da se gejming podigao na višu razinu, posebno kroz ovakve kampanje. “Atmosfera je super, svi su uzbuđen i najbolja stvar, osim hrane, svakako je frižider s Heinekenom 0.0 koji je odličan. Nisam još nikad probala bezalkoholno pivo i mislila sam da će biti drugačijeg okusa, ali je fantastično”, kaže Andrassy.

Pobijedio je Luka Matković Heineken

‘Pamtit ću ovo cijeli život’

Iako nikada ne pije kada vozi, bez razmišljanja je odlučila podržati ovu kampanju. Pokušavajući nadglasati buku, jer se baš tada spremao novi krug, dodala je da je izrazito veseli vidjeti tko će biti pobjednik.

Ovoga puta bio je to mladi Luka Matković. “Osvojiti finale Hrvatske i dobiti priliku utkivati se s Maxom Verstappenom je san snova. Finale je bilo izazovno i za vježbanje i za utrkivanje, svaka čast konkurenciji”, govori.

Pri tome, posebno ističe sjajnu podršku navijača koja je dodatno povećala adrenalin. “Hvala svima na podršci i nezaboravnom iskustvu, ovo je jedan od onih trenutaka koje ću pamtiti cijeli život”, iskreno kaže.


Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom HEINEKEN Hrvatska.